Tisdag



Jaha, så vad har hänt här då?!

I helgen var jag faktiskt på fest, kors i taket! Sist de inträffade va väl typ i november förra året ;P Så va allt lite ringrostig! Men trevligt var de o kul hade vi! =) Först skulle de bara va hemmafest men de råkade bli en liten vända på stan också.

Annars kan man väl säg att helgen varit lugn. Var ju ledig hela helgen och sedan igår också. Igår fick jag dock inte mycket vettigt gjort, större delen av dagen ägnade jag åt att sova. Haha, tror jag behövde de faktiskt. Jag är inte en person som lyckas sova bort mer eller mindre en hel dag utan att jag behöver det.

O´Malley verkar trivas väldigt bra. Är så glad att jag har honom! Vi börjar lära känna varandra mer och mer =) I helgen var vi ute och promenerade i skogen. Jättemysigt. Sen varvar vi det med lite longering och lite markarbete. Idag betade vi bara. Eller han betade, jag var bara sällskap ;)

Har beställt hem en sadel till honom nu. En brun blev de. Herregud, jag som bara har svarta träns =O Detta måste ju lösas på något sätt alltså. Vi ska ju en tur till gbg snart, kanske har dom nåt tjusigt träns i nån fin brun färg där....

Har hängt lite på honom i stallgången. Han bryr sig inte, ställer sig och vilar. Cool man de där!

Imorn blir de nog en skogspromenad igen. Sen hoppas jag att den där sadlen ska komma i veckan så vi kan prova den och sedan försöka oss på att styra runt lite.....

Nu ska jag sova, tidig morgon imon!

Kommentarer
Postat av: Christian

han är ju världens lugnaste och goaste häst =)

min guldkille!

2010-05-20 @ 18:02:16
Postat av: sara lysebring

=D ska du rida in honom, vad kul =D lycka till med honom och allt annat med =)

2010-05-21 @ 10:20:10
URL: http://saralysebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0