Fredagsmys!

Så var det fredag igen, herregud vad veckorna går fort! Tiden bara rasar iväg!

Imorn har jag tagit ledigt, otroligt skönt ska de bli. Antagligen blir de en liten tripp till Kallekrona för o spana in lite tapeter, eller så spanar jag i Ronneby o sprar trippen till början på nästa vecka. Nya tapeter ska de iallafall bli, mest troligt svarta med nån tjusig fondvägg på ena sidan rummet. Jag önskar randiga tapeter, med "liggande" ränder, men de verkar vara väldigt ute just nu, alla ränder jag hittar går nerifrån o upp. Typiskt, bara för att jag för en gång skull vet exakt vad jag vill ha så går de säkert inte o få tag i =P

Pacha och jag har varit i ridhuset både igår och idag. Min fantastiska häst blir bara mer o mer fantastisk för varje ridpass, de börjar verkligen lossna o han blir så himla rund o fin o härlig att rida =D Älskade lilla luddhäst, fattar fortfarande inte att han är min!

Ikväll har vi premiärgrillat för i år. Mumsigt värre måste jag ju säg! I vår familj grillar man inte efter årstid, man grillar när man känner för de ;P Massa goda grönsakstillbehör o blå bands sagolika bearnaisesås till, Mmmmm!

Hagbild på världens underverk nr 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0