Sommar och sol!

Fast inget bad för min del, inte än iallafall. Kanske att det blir premiär idag...... Det får vi se, isåfall ska iallafall Willy följa med ;)

Tycker det är fantastiskt härligt att det är så fint väder ute, framförallt att det är varmt! Som jag har väntat på att slippa frysa efter denna smällkalla vinter som varit, och nu äntligen, kan till och med jag ha kortbyxor o linne =D

Blomman gör sådana framsteg hela tiden. Dags för lite vila för honom nu tänkte jag, blir väl 3 el 4 veckor med bara hagen för hans del. Tror han behöver det nu. Har ju varit massa nya saker för honom nu en tid så han behöver nog vila både sin kropp och fundera på allt han lärt sig. Så det blir till att nöja sig med att krama honom en period nu =)

Imorgon ska jag mest troligt åka och titta på Welshutställning i Sjöbo. Hoppas hoppas jag får fint väder så jag kan fota. Känns som att de va sååå himla länge sen jag gjorde de lite ordentligt. Ska bli urkul. Dessutom måste jag ju lära mig hur det går till så jag vet vad jag har att vänta när jag ska visa Blomman sen!

Har inga jättefärska bilder så den här gången blir de midsommartema, bara en vecka försent sådär ;P



Kommentarer
Postat av: Linn

Vilka fina bilder :D

2010-07-08 @ 20:34:19
URL: http://qaskiz.blogg.se/
Postat av: MAMMA

MYCKET FINT MED DEN GRÖNA BAKGRUNDEN.

2010-07-28 @ 18:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0