Slut på semestern!



Så var mina 14 dagar till ända! Lagom fort har det gått, har haft lagom mycket att göra och lagom med tid över till att göra absolut ingenting ;P Så känner mig rätt nöjd med mitt livs första betalda semester måste jag säg!

I övrigt vet jag inte riktigt! Det är så himla mycket som snurrar i mitt huvud. Känns som att jag vet varken ut eller in eller vilket ben jag ska stå på..... Jobbigt! Tänk om jag någongång kunde få lov o landa lite i min tillvaro, känna mig tillfreds och nöjd. Men det gör jag ju aldrig! Jag jagar alltid efter något. Utåt sett verkar jag kanske inte så himla stressad, men allt som finns inuti då. Allt som inte syns på ytan. Fy vad det är alldeles för mycket just nu känner jag! Känner mig så otillräcklig på alla plan just nu, känner mig mest bara värdelös!

Idag har jag iallafall röjt lite i stallet. Är finfint där nu. Dammsugit, haha, undrar hur många som gör de i sina stall?? Tvättat lite vid krubban för "någon" slabbar ner hela krubban, väggarna runt omkring och slickar sedan av en ansenlig mängd kraftfoder på gallret =P Misstänker att denna någon är Blomman faktiskt! Jaja, det är ok, han får skita ner, jag städar så gärna efter honom ;P

Blev ingen ridning idag, kändes som att han behövde vila, han har gått rätt mycket denna veckan. Det går iallafall framåt tycker jag, ibland med stora steg, just nu med små.... Imorgon kommer equiterapeuten och checkar läget så han inte går med massa låsningar. Så imorn blir de också vila, kanske en liten promenad på tisdag efter behandlingen och sedan får vi se hur de blir i veckan. Nästa helg ska vi mest troligt ner och träna för IM på den anläggning där hon hyr in sig. Blir en nyttig erfarenhet för honom att komma till nytt ställe, träna och bo borta över natten. Men tror han klarar det toppenbra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0