Halvtid!

Denna veckan e min kortvecka! Jätteskönt! Jobbat 2 dagar nu, e ledig imon o sen 2 dagar till. Så nu e de ju faktiskt halvtid fast veckan knappt ens börjat =)

Jobbade em idag så va ledig i förmiddags. Måste säg att jag hade en mycket givande stund alldeles för mig själv där innan jobbet. Hade bestämt mig för att bilen va lite ovårdad så tvättade den och gjorde den fin. Så nu skäms han inte längre utan står där ute och skiner =) Gjorde sedan ett rejält röj på rummet, det var MYCKET nödvändigt kan jag ju säg! Men nu är det fint där också, bäddade till och med sängen ;P

Sedan blev de lite jobb, mellan 12 och 17 så va ju inte direkt någon extremt ansträngande dag!

På kvällen så var jag nere hos blomman. Va ju himla fint väder så tyckte att lite bilder hade ju inte suttit fel. Så jag anlitade mamma som förste fotograf med min kamera. Tycker hon va riktigt duktig för att vara nybörjare med min kamera måste jag säg =)






Det gick iallafall hyffsat bra att rida! Imon på morgonen ska vi träna för Ida. Ser fram emot det =) Nu ska jag bege mig mot sängen, börjar bli lite trött!

För övrigt uppmärksammar vi idag att det är bror och systers födelsedag så önskar dom ett jättestort grattis och hoppas att de haft en toppendag på varsitt håll!

Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Vilken härlig färg han fick i solljuset! :) Bra jobbat Mamma! :) Fina bilder!

2010-09-01 @ 11:33:08
Postat av: MAMMA

MAN TACKAR FÖR BERÖMMET FRÅN MIN DÖTTRAR. TRÄNAR PÅ DETTA ATT FOTA VET NI. MAN SKA ALDRIG GE UPP. HA DET BRA!

2010-09-01 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0