GODKÄND!

Skitglá! Är klar med BE-teorin =D 49 rätt av 55, 44 var godkänt så hade ju till o med en viss marginal faktiskt.... Hursom, jätteskönt att ha de ur världen, bara uppkörningen kvar nu. Hoppas jag får en tid så fort så möjligt!

Nu på kvällen var jag och Blomman ute på en tur i skogen. Har konstaterat att de kryllar fan ta mig av idioter som inte har ett uns vett i skallen när de kör bil och ska passera hästar! Man blir mörkrädd! Bara full jäkla speta förbi min stackars häst. Det är ju tur att han är snäll, för tror inte dom skulle vilja ha en olycka som om det vill sig illa, kan sluta ganska illa på sitt samvete! *arg*

Fattar folk verkligen inte bättre eller är dom bara så jäkla nonchalanta??? Oavsett så är det illa att man inte har mer respekt än så för andra än sig själv när man är ute och kör! Nu ska man väl inte dra alla över en kam, det finns ju faktiskt vettiga bilförare också. Men just idag så tror jag sammanlagt vi blev passerade av 5 bilar. Av dom så körde 3 stycken förbi såpass fort att de skrämde honom, och nästan mig också. Usch och fy, dagens rishög till dom!

På lördag blir det utgång! Ska bli hur kul som helst! Var verkligen länge sedan jag var ute. Hoppas att vi får en kanonkväll :D


Kommentarer
Postat av: MAMMA

GRATTIS TILL PROVRESULTATET. HÄRLIGT NÄR MAN KAN LÄGGA NÅGOT ÅT SIDAN OCH VARA KLAR MED. FIRADE IGÅR MED PIZZA.

2010-08-27 @ 19:37:37
Postat av: Linn

Grattis än en gång :D Jag trotsade min uppgivenhet och stängslade in marodören på en ännu mindre plätt. Det får bära eller brista till fredag. Tyckte han tog ut steget fram väldigt bra igår men det kan ju vara önsketänkande också. Så fort jag kommer hem så spikar vi iaf ett datum för festen. Kram

2010-08-31 @ 15:16:47
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0