När hjärtat går sönder


Han är borta, min fantastiska, underbara, älskade vän finns inte mer. Han är borta, för alltid.....

Och jag är kvar. Kvar ensam, utan min bästa vän, utan den som betyder mest i mitt liv, utan den som jag älskar mest i hela världen, utan min fantastiska Pachá.

Lördagen den 3:e April kl 19.36 fick jag ett samtal som för alltid förändrade mitt liv. Jag kommer aldrig någonsin glömma det samtalet.

Det som inte får hända....
Hade hänt.

Min vackra vän var tvungen att vandra vidare. Jag kan inte förstå att han lämnat mig. Jag vill inte förstå. Men det är sant. Han är borta. Jag önskar att jag fått följa med honom, fått somna brevid honom, jag behöver honom så förtvivlat. Men de hjälper inte. Han är borta. Och jag är kvar......

Det gör så ont att det går inte ens att beskriva. Saknaden är helt enorm. Han är borta. För alltid.

Jag älskar dig så! Då, nu och för alltid! Sov gott mitt hjärta, jag glömmer dig aldrig......




 


Kommentarer
Postat av: Jenny n

Beklagar verkligen!

2010-04-08 @ 08:31:01
Postat av: Från en som älskar dig

Jag vet hur mycket han bettyde för dig , med honom kunde du gå och prata med antingen det var roligt eller tråkigt han fixade båda sakerna så du blev glad. Du gjorde honom glad så fort du kom till honom , då fick han leka, arbeta som han tyckte om

du kallade honom vild o galen . Nu är han borta!!

Men du finns kvar och vi älskar dig

2010-04-12 @ 19:58:17
Postat av: Jag är ledsen

Du har förlorat en vän och söker en ny vän!!

Det är inte lätt att hitta men han kommer till dig när tiden är inne. Du har så mycket att ge så ser tiden an, Tänk på vad du har! Jag blir ledsen när jag ser att du inte mår bra Tänk vilket skapande jobb du har, Människor som tycker om dig !!

Vänner kommer inte till en, man måste söka dom människor och djur bygger på tillit och förtroede

Jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!!!

2010-04-19 @ 00:07:27
Postat av: Kim

Lider med dig! Skickar mina varmaste tankar till dig!

2010-05-03 @ 19:22:11
URL: http://kimsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0