O en dag till!



2 dagars bloggande i rad, guuuuuud va jag e duktig! Helt klart stor guldstjärna till mig ;)

Har bakat tårta idag, haft galet roligt idag på jobbet som vanligt, haha, tur man gillar sitt jobb, man spenderar ju en del tid där faktiskt! O ändå funderar jag på o ändra inriktning totalt, aja vi får se vad som händer! Ligger iallafall i rejäl träning nu. Nu är väl rundan typ 4,5 km, börjar få hyffsad kondition nu. Stolt över mig själv =)

Va på hälsoundersökning idag också, jag va normallång, eller jag hade växt en hel cm, så numer är jag 167,5 cm över havet. De ni, vilken imponerande längd, not. Inte konstigt att man får bättra på de med lite höga skor, gärna flera olika par så man kan variera sig ofta *angel*. För övrigt hade jag normal vikt, normalt blodtryck, normalt kolesterol, normalt blodsocker, normal mängd blod, normal syn, normal hörsel, allt va bara väldigt normalt, bara en i mängden helt enkelt ;P

Nu är jag precis hemkommen från min vackra älskade häst, fattar inte hur jag ska lyckas göra mig av med honom om det skulle bli tvunget. Nu när jag äntligen lyckats hitta hästen som är hästen med stort H så funderar jag på att sälja den. Får nog se hur de blir med den saken, inte lätt att sälja sitt barn ju. För det är ju det han är, min 500 kg tunga jättebäbis *älska*

Duschen nästa, sen Kallekrona. De gäller o se till att man inte får för mycket tid över utan att man fyller upp den väl. Jag måste säg att jag lyckas väldigt bra med de faktiskt!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sälja han? :O varför?

2009-09-10 @ 18:34:00
Postat av: Madde

inte sälja! är du tokig unge!? en sån häst hittar du aldrig igen ju... Isf får du skicka hit han här :p

2009-09-12 @ 10:39:39
URL: http://panaccea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0