Galen helg!



Har vart hur högt tempo som helst denna helgen! Har överhuvudtaget inte märkt av det varit någon!

Igår va ju helt klart lite trött efter lite lite sömn dom 2 senaste nätterna, så kändes ju inte jättekul att gå upp kl 06.00 och gå till jobbet. Att vi dessutom hade rätt rejält mycket att göra gjorde ju inte saken bättre. exotisk planka till 85 pers skämtar man inte bort, de tar sin lilla tid ;P Fanns iallafall mycket mangokärnor o knapra på, man får se de positiva i saker och ting! Kom iallafall hem i hyffsad tid, planerade att hinna rida, men de sket sig eftersom jag råkade somna *skäms lite lätt*

Imorse regnade när jag steg upp, jättekul verkligen eftersom jag visst att jag skulle bli så illa tvungen att gå ut efter jobbet och det såg inte direkt uppklarnande ut! Konstaterade att h*lvete vad beställningar vi ha, och allt till kl 10 och 11. Fanns inte en chans att jag med all vilja i världen hade kunnat få folks beställningar klara i tid så fick akutringa in E som kom som en räddande ängel och hjälpte mig! Kom därifrån 1 timme senare än jag skulle. Kan ju säg att utan E hade jag nog inte vart hemma förräns nu! ;S

Sedan upp till Pachá som har fått en extramamma. En tjej, A, ska komma och rida honom och fixa resten åt mig 2 ggr per vecka. Känns jättebra och hon verkar helt kanon! Red honom jättetrevligt och är jättetrevlig också!

Nu har jag vart ute o sprungit, min långa runda, sen dämpat pulsen lite och sedan sprungit för fulla muggar uppför backen 3 ggr. Måste höja mjölksyretrösklen lite. Imorgon satsar jag på att hinna med ett styrkepass, snart dags för fystesten om de anser mig behörig, shit, e typ de enda jag tänker på! Skulle dom inte vilja ha mig så kommer jag ju iallafall vara i fysiskt bra form, de är ju alltid nåt!

Nu är de dags att bege sig, over and out!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ny vinkel på hästen där, inte sett den förut ;)

2009-09-14 @ 09:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0