Dan före dan!



Haha, spänd förväntan eller nåt! Har ju bara provat på att fylla år 22 ggr tidigare och det är alltid lika roligt. Kommer säkert ändra mig när jag börjar närma mig medelålders, men än är de ju länge dit *angel*

Hoppas dock att världen håller sig lite vettig imon bara, trots att de är den 11:e september. Även om folk alltid kommer minnas WTC, Anna Lindh eller varför inte helikopterkraschen i ryd för 2 år sedan, så vore de rätt trevligt med en lite mindre händelserik dag detta året.........
Har haft en äckligt effektiv dag idag! Började morgonen med att infinna mig i stallet kl 07.45, fixade iordning allting och tog sedan en runda i skogen på pälsklingen, barbacka och allt, himla mysigt hade vi, inte en endaste liten fight! Sedan hem och springa, långa rundan, jätteduktig och engagerade mig till o med med att stretcha lite efteråt ;)

Sen tvätta bilen så nu står den utanför o skiner i all sin glans! Den är så fiiiiiiiin så ni anar inte!

Jobbade mellan 14 och 19, sedan var det dags att handla mat till imon. Mamma hade fått för sig att hon skulle självscanna! Så med X antal kassar i vagnen fulla med varor begav vi oss mot kassorna. Jag hälsade mamma att vi kommer garanterat få en avstämning! Haha, naturligtvis blev de så! Så himla typiskt! Och verkligen allt va kaos, lök utan streckkod, risgrynsgröt som redan va uppäten och ja, kaos helt enkelt! Kassörskan va nog faktiskt ganska road! ;P

Nu har jag dukat, städat och gjort sallad så nu skaj ag fortsätta med det! E så himla nöjd med allt jag fått gjort idag, utan att stressa ett dugg, bara använt tiden effektivt!


Kommentarer
Postat av: Kitty like this!

Wiii va du är duktig! :D

2009-09-10 @ 23:37:48
Postat av: MAMMA

2009-09-11 @ 00:44:23
Postat av: MAMMA

JA VAD KUL VI HAR. NU ÄR DET FINT TILLS IMORGON HÄR HEMMA. GRATTIS111111

2009-09-11 @ 00:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0