Tårta



Tårta och lite mer tårta! Jag har gjort 20 st, och 10 längder, och 4 påsar semlor och lite bakelser. Jag kan ju helt ärligt säg att jag e inte de minsta sugen på tårta eller grädde ikväll ;P De står mig upp i halsen och lite till.

Jag överlevde iallafall dagen, fast de va körigt. Hann inte ha en enda rast på hela dagen så de blev 9 långa timmar utan uppehåll.

Imon e de dags igen, då e de bara o ge järnet för jag SKA verkligen hinna i tid till hingstvisningen i helsingborg. De kommer helt klart bli körigt men med lite eld i baken så borde jag kunna lösa de..... *peptalk to myself*

Har vart ute och gått en timme efter jobbet också. Himla skönt o komma ut o få lite frisk luft. Tog med hästen som sällskap, han va superduktig, vi joggade lite också. Han har blivit så otroligt mycket trevligare nu när han får motioneras lite mer. De pyser inte ur öronen längre. Visst han e ju fortfarande pigg, men han exploderar inte, klart trevligare med en häst som håller sig på mattan istället för o försöka hoppa så högt så möjligt =P

Nu ska jag och Pappa in och tvätta bilen. Ha en trevlig lördagkväll ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Min mobil är kass om du har försökt ringa mig :P hivade den i asfalten nämligen, hrm. Ljudet har lagt av och skärmen ser ut som eh ja just de :D Allt bra me dig? Kram

2009-03-26 @ 10:31:34
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0