Lång dag!

Idag har jag haft lång jobbdag, men ändå ganska roligt. De är tur man trivs på jobbet, allt går så himla mycket lättare och blir så mycket roligare då!

Vi har fått en ny ugn som vi ska baka massa olika sorters bröd i. Så nu måste vi ju öva, de innebär ju att de blir ett visst, hrm, kam man kalla de överskott kanske, av bullar och annat gott som någon ju faktiskt måste äta upp. Jag kan ju rekomendera varm krämbulle eller nybakt kardemummaknyte för o ta några hysteriskt goda exempel. Haha, usch jag kommer bli tjock =P Tur jag bara jobbar på den avdelningen ibland ;)

På söndag ska jag om allt går min väg till Helsingborg. Ska bli grymt kul!

Ikväll har jag och Pacha övat på lite trickträning. Han va jätteduktig och vi hade skitkul. Han e så äckligt lättlärd. De är ungefär som o träna Voffvoff, han bara fattar liksom.

Imon blir de antagligen en lång bakdag, jag har 17 tårtor och 7 längder beställda, sen ska ju butiken och cafeét ha lite också. Aja, de är ju hur kul som helst att jobba därute så de blir nog en kanondag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0