En måndag

Måndag igen. Betyder egentligen boxning. Men efter min rejäla öroninflammation, som fortfarande gör sig lite påmind så känns de bäst att hoppa över att anstränga sig så mycket. Jag e mest glad att jag återigen är såpass pigg att det är roligt att gå till jobbet =)

Förra veckan va de lite kämpigt, va nog inte så frisk som jag trodde. De känns ju lite halvdant när man inte hör ordentlgit utan måste säga "Va?" varenda gång nån tilltalar en ;P

I lördags va jag på 95-årskalas. Mycket aktningsvärd ålder som jag säkerligen aldrig kommer uppnå. Världens mest underbara lilla människa, mormors syster, allas vår Moster Lisa va det som var födelsedagsbarnet. Det va en hel del folk som kom och jag hade gjort tårtan, gästerna var mycket imponerade ;) Till och med rosen var egentillverkad!



Igår jobbade jag lite och sedan umgicks jag med min häst. Han e för härlig. Och han har verkligen urkul ihop med sin svarta polare i hagen! Jag e ju dock inte lika road över att täcket blir mer o mer trasigt, men de är väl sånt man får ta antar jag. Blir iallafall inga dyra, fina täcken för hans del sålänge dom ska roa sig ihop iallafall =P

Imon ska jag till doktorn, dom ska kolla upp mitt öra som fortfarande inte riktigt är sig likt, va ändå 1,5 vecka sen jag va sjuk och man tycker de borde läka vid de här laget.........

Nehä, dags o komma ut lite i friska luften! Ha en fortsatt trevligt kväll, de ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: MAMMA

VILKA HÄRLIGA TÅRTOR DU SKAPAR!

2009-03-19 @ 20:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0