A long long time ago

I can still remember den senaste gånge jag skrev ett inlägg här, eller inte kanske *angel*

Ojoj, jaja, whatever! Nu e jag ju tebax så never mind!

Jag har investerat, en jättebra investering om ni frågar mig! Blå, jätteblå, pållar, jättemånga(kan ju naturligtvis bli fler) pållar, pigg, jättepigg, rolig, haha URKUL!

Numer kör jag S80 2,4t Limited Edition. De blidde en volvo, så nu kan jag stolt titulera mig som volvonörd =)

Jag är verkligen supernöjd, varje gång jag ser den så kan jag inte låta bli att le lite och högt tala om att att den är fin, de ser säkert lite löjligt ut, men jag bryr mig faktiskt inte. Den är fin och den är min och jag blir glad av o se på den.

Ikväll har jag vart o fotat S på hennes bal. Blev en del bilder som jag tyckte blev bra, hoppas hon blir nöjd.

Sen kom regnet, de bara öser ner, usch, min häst tyckte inte om de så han fick gå in och ställa sig i stallet tillsammans med Hine, dom såg mycket nöjda och belåtna ut över att slippa stå ute o frrrrysa. E verkligen tacksam att ha möjligheten att kunna ta in han vid kasst väder.

Nu ska jag sova lite grann, eller inte riktigt än, men om en stund, tror jag ska försöka uppdatera här lite oftare framöver =P

Ha en bra natt!

MY NEW DAAAAARLING =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0