Ett tag sedan sist!



Dagens bästa bild!


Känner att jag vart lite dålig på o uppdatera här. Har egentligen inget annat o skylla på än att jag helt enkelt vart lite lat ;P

Men men, nu e jag tebax igen!

Först o främst måste jag ju informera om att jag har börjat RIDA på min häst! Fatta vilken upplevelse det är, fatta vilken underbar känsla att få rida igen. Även om det är 50 min skritt och 8 min trav så blir man bara helt lycklig av o få sitta på honom. Ännu lyckligare blir man när man ser hur hela han lyser upp av att få göra något annat än o bara promenera. Jag älskar verkligen min häst! <3

Att han sen uppför sig super och att vi till och med är ute o rider i skogen alldeles själva gör ju bara saken 100 gr bättre. Just nu känner jag att det enda som skulle göra mig lyckligare är den dagen veterinären säger att han är frisk. Jag hoppas verkligen att den dagen kommer.........

Idag har jag och syster gjort dagens goda gärning och kört till tippen med pappas sopor. Han var mycket nöjd med vår prestation och tackade så hemskt mycket för hjälpen.

Jag har även lagt en egen smörgåstårta som vi ska gluffsa i oss imon.

Avslutade kvällen med en semla med nutella och grädde. Shit vilken dag, Life is good =)

Kommentarer
Postat av: Linn

Superhärlig bild :D

2009-02-11 @ 18:42:27
Postat av: Therese

En helt fansastisk bild:D

2009-03-06 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0