Alla hjärtans dag!

Idag blev de en lång dag på jobbet, betydligt längre än jag räknat med. Alla ville tydligen köpa massa kakor o bakelser idag, gärna med hjärtform, mycket konstigt ;P

Fick även äran att dekorera bröllopstårtan. Den blev ganska bra, hoppas verkligen kunden tyckte de också! Hur kul som helst att hon vill låta lilla mig göra de. =)

Sedan tog jag och Kitty med Voffvoff o Sportponnyn på en skogspromenad i snön. Mycket härligt tyckte allihop. Sportponnyn va lätt toppad av kylan, dessutom tycker han de är buskul att försöka ta hunden när han kutar förbi framför. Voffvoff e dock inte lika road. Han skötte sig iallafall bra större delen av rundan, lite hoppande o skuttande blev de ju, men svårt o bli riktigt arg på honom, han e ju bara en glad =P

Lite bilder blev de såklart också!





Kommentarer
Postat av: Ulla-Britta

Hej! Nu har jag suttit här och njutit en stund av bilderna på din otroligt vackra häst-i stället för att uppdatera hemsidan. Jag har nog aldrig sett något vackrare, precis en sådan som jag alltid har drömt om. Men det blev bara hundar till slut för mig och det är inte illa det heller.



Synd att du inte bor så du kunde fått gjort en hundtårta åt mig till min födelsedag. Men en annan gång kanske om du ska till ön eller så ;-) Har knyckt en lite bild av dig på dig och Texas...hoppas det inte gjorde något. Skulle skriva att du tagit korten på Texas och Kitty -men kom på att ett kort på fotografen var roligare.



Kram från en snöig ö / Ulla-Britta

2009-02-17 @ 00:01:01
URL: http://www.kennelrindi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0