Hemma igen!

De va asdrygt o åka tåg =P Att vi sen fick stå o vänta en hel halvtimme i Alvesta gjorde ju inte saken bättre. Sen va de anslutande tåget försenat o då fick vi vänta lite till, shit vilken överraskning! *Ironisk*

Idag har vi varit på Börjes, jag o Lotta med Fiffi. Fyndade benskydd till pålle. Veredus, med läääääderinsida! Ibland ska man ha tur ;)

För övrigt så har jag packat, Pacha ska ju flytta på onsdag så imon ska jag flytta sakerna. Vilken tur att jag sålt av lite =P

Här kommer lite bilder på dom nya sakerna!








Kommentarer
Postat av: Kitty

Massa fint ju :D Ser jättebra ut :) Kramar

2008-09-16 @ 08:12:28
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Saraaa

Finfina grejer du hittade, speciellt dom där röda sakerna :P

2008-09-25 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0