Bakslag



Var på kliniken igår med Pachá. Det har inte blivit bättre. Inte sämre heller, men just att det inte blivit bättre är ett bakslag just nu. Det BORDE ha blivit bättre. Så nu e han nybehandlad i knäet igen. Jag frågade om han skulle ha boxvila utan promenader dom 2 första dagarna "som vanligt". =S

Han har iallafall varit lugn i boxen idag. Igår galopperade han, bockade och hade allmän uppvisning i ungefär allt man kan visa upp. De va säkert jättebra för hans ben *NOT*!

Patrik har iallafall kommit fram och funnit sig väl till rätta. Han fikar, han sover och han gillar sin kompis, de kan inte bli bättre! HAr sagt det förrut och säger det igen. Han har verkligen hittat en toppenmamma! =D

Idag har jag jobbat 11 timmar och sen haft möte i 1 timme, svar JA jag e trött! O efter igårkvälls icke så roliga beslut, ett antal sömnlösa nätter på grund av funderingar kring igår och allt annat gör att jag e mer än trött! Imon har jag iallafall en rätt kort dag. Skönt, ska umgås med min häst heeeeela kvällen sen.

Sov gott, dröm sött, vakna piggis och gladis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0