Toppendag!



Idag har jag vart ledig, alldeles alldeles ledig! O de har vart jätteskönt!

Först var jag o Pacha o köpte nya skor åt honom. Fötterna e finfina o de va absolut inte katastrof fast att detgick 1 vecka längre än planerat på grund av ombokning. Hursom, nu va de goodbye med rullskorna o på med helt vanliga tåriktade. De är så skönt att ha en hovslagare som har en ordentlig tanke bakom varje skoning. De är värt alla 5 milen vi får åka för o komma dit. Idag planterade han en idé i mitt huvud om simmning som rehab. Varför har jag inte tänkt på de förrut!

Sen red vi, han va pigg, no shit sherlock, men han höll sig på mattan, helt utan sedering! DE är ett framsteg! Vi red över bommar o snirklade runt på banan och hade oss. Han blir mycket mer nöjd nu när han får tänka lite mer!

Tanken på simträning förföljde mig dock hela förmiddagen så när jag kom hem så va jag tvungen att kolla upp vart närmsta låg, typ Höör, bara 13 mil ju, värsta korta vägen ;-) Ringde o pratade med henne, de lät toppen, ringde sedan till min Vet. som tyckte de lät som en jättebra idé. Så imon ska jag ringa och boka in honom och antagligen åker han imon eller på onsdag och stannar 2 veckor. Då får han simma och gå i skrittmaskin, sen står dom nog under nån form av infravärme eller nåt sånt, o så laserbehandlar hon dom. Kan inte bli bättre, e asglad! Allt e på topp =D

Imon ska jag jobba lite igen, de kan bli en upplevelse, men de är ju inte förrän imon! Nu ska jag bara fortsätta va glad o drömma om min simmande lusitano =D

Kommentarer
Postat av: Linn

Fan va häftigt :D Värsta lyxhotellet ju hehe. Vad gör man inte för dom dyra små liven :P

2008-10-14 @ 07:03:53
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0