Min balla häst!





Här kommer dom efterlängtade poolbilderna, som på beställning ;-)

Har vart o hälsat på min kung, min skatt mitt hjärta idag! Ojoj vad jag blev glad åt att se han. Insåg helt plötsligt att jag saknar min odrägliga odåga till häst i massor o de ska bli så härligt o få hem honom snart igen. JAg bara hoppas vi kan få börja ha lite roligare efter nästa ÅB.

Han simmade många varv, sen kom han upp o va knappt ens anfådd, snacka om o ha återhämtningsförmåga! Sen fick jag tillsägelse om o bortsa manen, hon tyckte han va ruffsig ;) Så nu e de fixat, o så borstade jag av massa päls, herregud han har blivit alldeles lurvig! Finns en risk att saxen får åka fram när vi ska börja jobba mer, så där luddig kan ju inte en äkta dressyrhäst se ut =P

O så har jag klippt mig och återfått min blonda hårfärg, tack gode gud för de. Brunt va jättekul, ungefär första dagen! Nu e de ju inte lika blont som jag önskar men man får ju börja nånstans! De är åtminstone guldaktigt, de duger.

Kommentarer
Postat av: Madde

Bah! tycker du han e lurvig ska du se feriante, han går nu mera under namnet "islandshästen" :D Duktig pacha e! hoppas ni kommer på rätt spår nu! Kom o hälsa på nudå för fan! :D Kramar Madde

2008-10-27 @ 19:00:17
URL: http://panaccea.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Godkväll kikar in:)

2008-10-27 @ 19:09:53
Postat av: Anonym

Godkväll kikar in:)

2008-10-27 @ 19:10:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Linn

WIIW äntligen :D Duktig han e ditt odjur, mitt odjur är jag väldans jäkla stolt över just idag :D Hon har hängt på honom i skritt idag :P Helt underbart att det är lite framsteg! Kram

2008-10-27 @ 21:14:01
URL: http://qaskiz.blogg.se/
Postat av: Kitty

Härligt att träffa pållen igen förstår jag! Förstår jättemycket att du längtar efter honom! På ett sätt är det nog bra att man får sådana här tillfällen att inse saker på nytt. Det kan behövas ibland! :) Kramar från odågan Voff-voff och syster!

2008-10-28 @ 07:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0