Jag vet inte riktigt



Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imon, ena delen av mig vill jättegärna ut och festa, den andra delen vill bara stanna hemma och fundera på hur jag ska uppnå lite mer tillfredställelse med mitt liv.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra på måndag om min häst inte har blivit bättre, jag vet inte vad mer jag skulle kunna göra för honom!

Jag vet inte hur jag ska göra inatt, när jag går o lägger mig o e helt jättetrött men inte kan sova ändå på grund av allt som bara bestämmer sig för o snurra i huvudet just när jag ska sova.

Jag vet inte vad jag ska göra åt att jag har haft ont i magen i snart 2 veckor. Jag vet inte vad jag ska göra åt alla mina känslor o jag vet inte hur jag ska göra för att börja tycka lite grann om mig själv.

Jag bara vet inte riktigt nånting. Jag vet att jag behöver någon att prata med men jag vet inte vad jag vill säg. Jag vill så gärna berätta men vet inte riktigt hur jag ska få någon att förstå.

Jag vet bara att jag vill kunna se mig i speglen o känna att tja, de här e jag o de e helt ok! Jag vill inte vara så sjukligt fixerad vid perfekt som jag är nu. Jag vill bara kunna vara!

Jag vill bara att min sjuka hjärna ska tillåta mig att vara den jag är istället för att hela tiden sträva efter att bli perfekt. För jag är inte perfekt, ingen är perfekt, för perfekt finns inte.

Jag vill bara sluta fundera, men jag vet inte riktigt hur!

Kommentarer
Postat av: Linn

som sagt bara ring om du behöver prata, kramar

2008-11-01 @ 09:12:56
URL: http://qaskiz.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej min dotter !!

Jag vet inte!! vad du fundera på men efter att läst

din blogg hittade jag något du kan läsa på ditt fina

inlägg "Belive it or not"!det är Evzor!!

Ha en bra dag

2008-11-13 @ 19:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0