My beautiful boy!





De finns ingen som e så vacker som min underbara kungliga häst! Jag menar kolla bara på bilderna, dom talar ju sitt eget tydliga språk! Hade en trevlig liten runda i skogen idag, Kitty var med som fotograf, så de är ju hon som tagit bilderna. De är ju lite svårt o ta och rida samtidigt =P

Å på jobbet har jag bara roligt hela tiden. Denna veckan har jag fått spendera hela 3 dagar ute i bageriet! På torsdagen va de tårta för hela slanten och på fredagen fick jag äran att göra den specialbeställda gitarrtårtan. När dom hämtade den igår hade dom varit jättenöjda. Blev jätteglad för jag försökte verkligen så gott jag kunde. Ni kan ju se nedan om ni är nyfikna på hur den blev.


Kommentarer
Postat av: amia

Riktigt tjusiga bilder på en ursnygg häst :P

2008-11-23 @ 22:30:19
Postat av: Celine

Åååh, vilken häftig tårta :)

2008-11-23 @ 22:37:08
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan vad snygga ni e!





Kom nu hit! kan jag locka med en ridtur på lilla vit då? :)

2008-11-24 @ 20:28:44
Postat av: Kitty

Du måste nog läsa kommentarena på min blogg, har lagt ut samma bilder som ovan ;) Kramisar!

2008-11-25 @ 17:08:52
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0