Mitt hjärta!



Idag har varit en omtumlande dag. Skulle ut o tömköra min fina häst. Vi hade jättemysigt o behövde inte bråka om nånting. Han va bara sådär härligt underbar som han kan va när han har sina bästaste dagar. Så gav vi oss iväg. Hade väl skrittat typ 400 m när han blev rädd för något bakom och började springa. Jag fick inte stopp han, han slet sig. Sen va de full fart genom hela skogen. Tack o lov kom han ihåg åt vilket håll han bor så han va iallafall på väg åt rätt håll, i HELT fel fart =S

Mitt hjärta stannade, sprang allt vad jag kunde med mina termobyxor. Helvete vad rädd jag va. Ringde Pappa helt hysterisk o bara grät, han hörde inte ens vad jag sa. Pacha va helt chockad när jag fick tag på honom. Jag e livrädd för vad detta gjort med hans ben. Jag bara ser hur alla ligamenten e i molekyler. De enda synliga som finns e en rispa på insidan av vänster bak. Usch, jag fasade för återbesöket innan detta. Nu vet jag inte ens om jag vill veta! *ryser*

Har precis slutat jobba så ska bara äta sen ska jag upp o se hur läget ser ut. Inget jag ser fram emot. Ser bara telefonstolpstjocka ben och en skitöm ryggframför mig. Hua, gode gud hjälp mig, jag behöver fan lite flyt i mitt hästliv snart!

Håll tummarna, de här va de värsta jag vart med om på länge =S =(

Måtte min fina häst ha klarat sig med skråman..........


Kommentarer
Postat av: Linn

Tar du mitt problem så tar jag ditt? Ombyte förnöjer lr nåt SUCK Han fixar inte att BACKA med sadeln på, herrejävla...tänk den dagen han råkar backa för att han blir rädd. Tjo va kul. En kula i pannan på honom lr mig är nästan frågan nu :/

2008-11-27 @ 14:42:44
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0