Lite ledigt!



I lördags va jag o bowlade, maxicupen. Jag vann inte, långt ifrån, typiskt =P Sen va de buffé o party resten av kvällen. Dock började vi förfesta lite vid kl 14, innan bowlingen så kl 24 kände jag mig ganska nöjd o bestämde mig för o åka hem. Skulle ju jobba söndagen så bäst o inte se fööööör bedrövlig ut.

På söndagkvällen tömkörde jag pållemannen, han e ju fan en upplevelse! Iallafall så länge man skådar underverken från marken. Sitta på e ingen höjdare. Jag vet, jag har provat! I veckan skickade han av mig. Då va han gratis! Jag försökte desperat ge han till Kitty, men hon ville inte ha han. Jag förstår verkligen inte varför. Han e ju iallafall fin o kolla på =)

Hursomhelst, får ju fortsätta rida, har ju inte mycket o välja på. Numer rider jag med inställningen att skickar han av mig så får han väl göra de då. Så nu går de betydligt mycket bättre. Idag va vi till o med ute i skogen. Men tog med Mia o Hanna för säkerthets skull! De gick HUUUUR bra som helst. Visst hade han lite småryck o visst va han pigg. Men han flippade inte ur o han va härligt nöjd när vi va hemma igen. Tog strax över en timme, men tror lite mer än en timme kontrollerat sliter mindre än en halvtimmes passage med diverse luftakrobatik faktiskt!

Imon kommer equiterapeuten och knäcker genom min häst, om de finns nån liten låsning nånstans. Känns bättre o sätta igång en rak häst.

I söndags var en annan kompis med o tog bilder på min häst. Med tanke på att han e nybörjare på hästbilder tycker jag resultatet är strålande!


Kommentarer
Postat av: Kitty

Godkänt av mig med då! :-) Kraaaaaaaaaam!

2008-11-10 @ 21:27:08
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Linn

Hur gick det hos marianne? Krams

2008-11-16 @ 21:45:14
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0