Vi e svenska fans allihopa!

Precis hemkommen från fortbollsfesten =D Jättetrevligt, verkligen! Fick dock sitta inne på Natti istället för på terassen för vädret va lite opålitligt. Men de va skönt, de va kallt ute ;-P

Först hade vi fotbollstunering. Spelade 5*10 min. Kan säg att trots min löpträning så va jag trött! Så under EM-matchen sen så va alla rejält trötta och tysta. De va inget dsrag alls. Man orkade inte annat än o titta på matchen.

Fotboll va faktiskt riktigt kul! O som vanligt vill jag enligt stundens upplevelse börja spela. Va likadant när jag började kolla på hockey. Men de är bara o inse, jag e för gammal för o göra nåt annat än o spela för nöjes skull =P

Over and out för idag, jag e helt färdig! ;-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0