Lite ledsen idag



Idag har de varit lite tufft. Har pratat med Vet. om Pachás galla. Han tyckte jag skulle fortsäta sätta igång honom o höra av mig igen om han blev halt. Suck, jag kan inte riktigt släppa det ändå faktiskt. Fortsätter iallafall kyla den o så ska han få en Back On Track o ha på sig på knäet. Vi hade verkligen en spännande runda idag, not! Först hade vi en diskussion om hurvida man kunde stå still medan bilarna passerade eller om man var tvungen att piaffera. Tillslut kom vi fram till, efter viss övertalning från min sida, att man kunde stå still. Mycket bra =)

Sen skulle vi kyla knäet i havet, de va ju en mycket dum idé, sanden som va på stranden hade ju faktiskt en annan färg än den på vägen! Återigen, efter viss övertalning så kom i vi över stranden o sen typ rakt ut i vattnet. Bada va ju urkul. Dah, ibland har han inte så högt IQ, eller också e han bara på krigsstigen för att han har tråkigt =/

Sen gick jag hem o grät lite över att inget blev som planerat. Vi skulle ju träna och tävla ihop, inte ut och skritta i gud vet hur många månader. Just nu känns de inte så himla ljust. De känns faktiskt ganska tungt....... Jag vill ju inte ha en skogsmulle, jag vill ha en dressyrhäst!

Ikväll var det återigen hoppning med Pegasus. Denna gången gick de inte alls så bra som förra veckan. Men så va jag ju inte alls så taggad efter mitt lilla bryt om min egen häst heller. Vi skyller på det o önskar oss bättre lycka nästa gång!

Har solat lite också. Fick fin färg på magen och på ryggen, men missade sidorna, de ser lite B ut faktiskt ;-P

Nu e jag typ dödstrött så nu ska jag sova! God natt på er andra också!

Kommentarer
Postat av: hej

fin bild:)

2008-06-14 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0