Lediga dagar



Igår och idag har varit lediga dagar. Så skönt o ta igen sig lite! De är faktiskt rätt arbetssamt att jobba heltid, o där står vi ju upp och springer runt hela tiden ungefär. De enda man saknar e fikabuffén ;-P

Igår red jag alla 3 grabbarna! Patrik har fått massa energi, urkul =) Fast han larvade sig skitmycket bara för att mobilen ringde i fickan, lite löjligheter har han allt lagt sig till med den gule herren!

Pegasus va precis lika kanon som vanligt, underbara häst! Va ute i skogen med Mia o Hanna. Idag blir det skogen igen, fast en lång runda =D

Pachá e sjövild! Om de är 700 kubik i Fat Boy så är de minst 1000 kubik i Pachá! Alla borde få uppleva att sitta på en vild lusitano, tro mig det är en helhäftig upplevelse! Han e så himla ball! Igårkväll red vi förbi lite andra hästar, då bara piper han till o ruskar på huvudet och laddar på. Det finns hur mycket energi som helst och det känns som att det aldrig tar slut. Man kan nog kalla honom arbetsnarkoman =P

Så just nu består mitt liv mest av hästar och jobb. Men de får va så ett tag. JAg har iallafall ganska roligt, de är ju huvudsaken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0