Gulebusen!



Han e hemma, kan ni fatta det han är HEMMA! Min älskade gula luddponny står just nu i min hage! O han känner igen mig, han kommer ihåg mig o han gnäggar fortfarande på sitt alldeles speciella underbara mullrande vis *love*

Pachá tyckte han va kanonhäftig och alla grabbarna drog en jäkla repa när han släpptes in i sin mitthage. Hine blev trött först, sen bangade Patrik och Pachá som har all ork i världen tyckte ju att fan va ni e tråkiga, beta e överskattat, busa e lajbans! Dumma häst, fattar han inte att han måste va rädd om sitt knä =S Mitt hjärta sitter ju typ klistrat nånstans långt uppe i halsen när han håller på så. Det är inte bra för mina nerver. Fast jag tror dom håller på att härdas. De är ju bara o inse att det inte funkar att linda in dom i bomull. Han e ju faktiskt en häst..... Men men, på tisdag e de ÅB och då vet vi ju mer, förhoppningsvis behöver vi inte återkomma.

Ovan: Dom 3 lyckliga grabbarna grus ;-)

Jobbet fortsatt toppen, energinivån nere på minus efter en lång dag, nu: SÄNGEN!

Kommentarer
Postat av: Martina

Såg dig allt på Maxi igår ;)



Kram

2008-06-27 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0