Go o glá!



För omväxlings skull så känner jag mig faktiskt rätt glad, eller kanske snarare mycket glad! Jag fattar inte att man kan ha så roligt på jobbet. Visst man tröttnar säkerligen efterhand. Men just nu går tiden skitsnabbt och man behöver aldrig bara sitta still o ha inget o göra. Det är änsålänge inget jag tycker e direkt tråkigt, men de kommer väl senare. Dock e de ju utan tvivel roligast o stå i disken och serva kunderna och va glad och trevlig. Och när man har sådana kanontrevliga arbetskamrater så kan man helt enkelt bara ha trevligt =)

Fick antagningsbesked från komvux inför hösten idag också. Såååå typiskt! Naturligtvis har jag kommit in på varenda kurs jag sökt, UTOM den enda som jag behöver! Dom andra e ju bara utfyllnad för o liksom fylla upp studierna till heltid =P Så vi får väl se hur de blir..... Utan den känns de ju lite meningslöst o plugga de andra, men de får väl tiden utvisa, kan ju hända att de blir plats till hösten.

Haha, katten va på krigsstigen ikväll så vi fajtades lite under bordet. Han e för go den där katten. Så gammal and going stronger then ever ;-P Han har alltid vart lite full i fan men nu riktigt spelar de i dom där ögonen. Älskar den dör katten så himla mycket. Han e så sannslöst personlig. De e liksom ingen vanlig katt. Till exempel så kan man ha han inne en natt, man har kanske käkat pizza eller vad sjutton som helst kvällen innan och glömt plocka in resterna efter sig men ALDRIG att han hoppat upp på en bänk och ätit av det eller ens rört det. Han e i en klass för sig. Jag kommer aldrig någonsin hitta en katt som ens i närheten av honom.

Nu ska jag gå o sova, ord och inga visor! Lika bra, imon e en stor dag *love*


Kommentarer
Postat av: Linn

Glad för din skull :D :D JAg ringer dig under dagen, flyttar till ronneby lite smått idag. Kraam

2008-06-26 @ 08:50:28
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0