En ÄNNU bättre dag!



I belive I can fly, I belive I can touch the sky *angel*

Haha, knappt jag tror de är sant, jag har ett jobb, ett jobb är lika med en lön. Lön e PENGAR, o pengar e allt, eller iallafall nästan! Känner mig nästan rik fastän jag inte jobbat mer än en dag o inte får nån lön förrän om typ en månad ;-p

Iallafall så gick de skitbra, dom tyckte om mig =D

Helt plötsligt känns allt så mycket roligare!

Pegasus o jag har vart o hoppat för Camilla sen efter jobbet. Hon tyckte jag skulle köpa honom ;) Hade jag väl gladeligen gjort också, om jag bara hade letat efter en häst till. Nu ska jag bara ha en så då blir de ju lite svårt. Vill ju inte byta bort helt fantastiska Pachá *love*

Naj, nu ska jag gå o sova! Imon e visserligen en rätt kort dag men upp tidigt o sen fullt ös hemma. På torsdag får jag ju typ tillökning igen.

Nu har jag fullt upp igen, precis som jag vill ha det!

God natt, sov gott o dröm sött! Jag lär ju sova gott iallafall ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0