På promenad!



Idag fick Pacha för första gången på 10 dagar lämna boxen och ta en 10 minuter lång promenad, vilket inte gick lungt och sansat till precis! Tack gode gud för inspänningstyglar! I de här fallet hjälpte dom dock tre fjärdedelar av rundan =S

Vi gick förbi en blå pressening, som vi precis paserat från andra hållet utan problem, o då bara rann bägaren över och på en tiondels sekund var han på väg 180 grader åt andra hållet, i GALOPP med mig släpandes i grimskaftet. Jag min jäkla nöt hade totalt glömt handskar så mitt skinn krympte en storlek på ena fingret så nu e de lite jobbigt o räta ut det helt. Men jag överlever nog! Imon ska jag ringa Vet. och be om några lugnande piller till min flying stallion för de där lär knappast va speciellt bra för hans spindelben! Dumma häst =P

Jag e för övrigt helt jättetrött! De är jobbigt o jobba ;-P Kul visserligen, men vilken tid de tar! Jaja, pengarna rullar ju glatt in på kontot iallafall. Sen att dom har en förmåga o inte stanna där så himla länge e ju en annan saga!

Dom tycker iallafall fortfarande om mig o de tycker jag e jättekul, min självkänsla mår jättebra av att någon tycker att jag är duktig. Och att jag faktiskt inser att jag klarar av något. Jag har fan vart skiträdd för o få ett jobb. Jag har varit så osäker o jätterädd att göra fel eller misslyckas osv men nu helt plötsligt inser jag att jag kan, o dom är nöjda, så nöjda att dom till o med vill ha mig kvar. Man kan inte bli annat än glad då =D

Kommentarer
Postat av: Linn

Du borde bli fotograf Evve, dom på sonny blev helt suveräna ju :D Tack!

2008-07-24 @ 09:46:10
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0