Ett tag sen sist....



Tiden går framåt med stormsteg! Imorgon är det dagen före D-Day! Usch vad nervös jag är! Kunde knappt sova inatt, undrar hur de blir denna natten då..... =S

E nervös för narkosen, e nervös för vad dom hittar och e nervös för om det går o göra något åt det. Sen är jag försäkerhets skull nervös ifall jag skulle behöva ta ett beslut efter op. om det är så att det visar sig vara katastrof *hemska tanke* Jag e helt enkelt så nervös att jag inte ens vet vad magkänslan säger. Då e de illa!

Idag har gått ganska sakta, ringde försäkringsbolaget imorse för o höra så dom inte tänkte krångla om operationen. Det gjorde dom inte. Jag gillar mitt försäkringsbolag! Sen va de dösegt på jobbet, massa personal o mindre kunder=inget o göra=trååååkigt! Jag ÄLSKAR fredagar när de är fullt ös precis hela dagen! Ifredags hade vi 350 kunder ungefär, idag hade vi kanske sammalagt 150 eller nåt. =P

Sen blev jag ombedd att stanna kvar o hjälpa dom andra att stänga, för chefen tyckte jag hade koll, o den andra chefen tyckte jag kunde packa upp allt pålägget, för de hade ju jag koll på. Det typ gjorde min dag! Jag sken som en sol efter det o genast blev allt 100 ggr roligare. Dom tycker om mig, dom tycker jag e duktig, för mig betyder det massor! Min självkänsla behöver det =)

Har iallafall tvättat honom och gjort honom fin. Igår tvättade jag bilen och idag har tvättat transporten. Till o med transportskydden är rena. Fast jag kom på nu att jag glömt putsa grimman. Men jag hinner ju det imon, så det är ingen katastrof än iallafall.

Patrik har klättrat idag, lilla hästen va helt färdig och jättesvett efter bara 6 ggr uppför backen. Förrut klättrade vi 10 och han va knappt ansträngd. Men han går iallafall viktmässigt, och ridmässigt också för den delen, åt rätt håll. Vi är 3 stycken som faktiskt tycker att han minskat en del i omfång! *halleluja*

Nu orkar jag faktiskt inte bry mig mer om det här! Nu ska jag fortsätta nervösa av resten av kvällen, se om jag kan sova lite o sen upp imon o rida den lilla gula vid 8-tiden. Sen nån gång runt lunch bär det av. Wish me luck, I might need it............



Kommentarer
Postat av: Syster yster!

Lycka till imorgon! Jag ska hålla tummarna!



Jag tycker du ska mäta omfånget på den gula och ser hur mycket de går ner ;) Är säker på att jag kommer tycka han gått ner massor som inte sätt honom på två veckor när jag kommer hem! Kramar!

2008-07-07 @ 23:15:57
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0