Massa massage!



Idag har jag, för första gången i mitt liv, fått massage. På riktigt. Va kanske en liten aning spänd i början, jag har aldrig gått innan för jag har inte riktigt vetat om jag skulle uppskatta att en helt främmande människa knådade min stackars mörbultade rygg.

Men hursom så råkade jag få en massagetid idag bara för att någon annan glömde sin. Ibland ska man ha tur! De va dock väldigt skönt, efter en stund, o min rygg sa bara "Tack gode gud för detta, det var välbehövligt!" Så kommer säkert gå fler gånger så ryggen kanske håller sig lite fräschare. På en del ställen va de bara stenhårt. O bara så ni vet, de gjorde skitont o bli av med de hårda, smärta ;)

Sen va jag o hästapållen ute på powerwalk i brunnsparken. De är rätt mörkt på kvällen o den enda katastrofen var när vi höll på o bli överkörda av en cyklist. De va ett mörkt kurvigt parti o cyklen hade brant nerförsbacke så han hade ju rätt bra fart. Jag va ju inte heller så direkt uppmärksam, sprang o glodde snett bakåt på hästen *angel*. Aja, trevligt hade vi större delen av rundan, mörkret till trots och sedan fick han lite massage också. Han tyckte om de från början, han e väldigt tydlig med vad han uppskattar måste jag ju säg.

Nu har jag glott på "Bonde söker fru". De börjar ju bli riktigt spännande de här, Mycket intressant o se om dom väljer som man tror, hoppas o tycker av de lilla man sett på tv. En del folk i programmet kan man ju lätt bli lite smått irriterad på om man känner för de =P

Nu sängen! Sov gott igelkott!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tjo! Massage! Låter underbart...Även om de gör ont innan de hårda inte är lika hårt ;) Jag vill också! =P Men jag har inget jobb som bjuder på de så jag får försöka ta mig någonstans och ta hand om min rygg snart :P Ha en bra dag ! Kramar

2008-12-11 @ 10:08:55
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: jesika

hört talas om reflexer? jag och hästen ser ut som en lysande julgran när vi är ute och spatserar!! :)

kram jessika

2008-12-12 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0