Imorgon gäller det



Jag och Pacha ska på återbesök i Löberöd. Usch, jag e verkligen sjuuuukt nervös! Vad sjutton ska jag göra om han inte e bättre? Känns som att jag gjort allt jag kunnat.

Magkänslan e inte ett dugg bra, de gör ju inte de hela bättre. Eller också så förbereder jag mig bara på de värsta för att då kan de iallafall bara bli bättre.

Känner att jag inte riktigt orkat jobba så mycket med mig själv som jag borde sista veckan på grund av all oro för detta återbesöket. Får försöka bättra mig med det efter imorgon.

Har iallafall vart nere på gymmet idag och fått mitt personliga träningspass. Lämpligt va 2-3 pass i veckan, vilket faktiskt känns rätt lagom, mer har jag inte tid med. MINST 1 pass dock, de fick jag bara inte mygla mig ur ;P

Hästen e tvättad och fikar nog på sin kvällsmat nu, han trivs super på rönninge o idag har han stått hela dagen jämte sin svarta polare som va på tillfälligt besök =)

Nu ska jag sova, gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Tänker på er och håller alla tummar och tassar som finns i huset för att det ska vara bättre idaG!

2008-12-16 @ 10:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0