Gott slut, gott nytt!

Ett år har gått. Så fort! Fattar inte att tiden går så fort som den faktiskt gör.

Mycket har hänt. Jag har fått ett jobb. Och inte vilket som helst, utan ett där jag trivs och har roligt! Och där någon faktiskt uppskattar det jag gör och inte bara gnäller hela tiden!

Jag har haft möjligheten att få han min älskade Patrik ännu ett litet tag innan det var dax för honom att vandra vidare mot Stockholmstrakten. Han e djupt saknad. Min vackra gula kommer alltid att hålla en alldeles egen jättestor plats i mitt hjärta!



Pachá har varit skadad större delen av tiden kan väl sig. Men vi har kommit närmare varandra. Jag känner äntligen att jag kan släppa in honom till mig och verkligen våga tycka om honom. Tror mycket ligger i att han var som en fantastisk dröm som blev sann jättesnabbt, sen blev han skadad och jag blev rädd att drömmen skulle sluta ganska illa. De är ju fortfarande långt ifrån säkert att vi tar oss igenom de här tillsammans, men just nu har vi ROLIGT! Han visar mer och mer av sin fantastiska personlighet varje dag och man kan bara bli glad när man är med honom. För han är bara glad, hela tiden, de finns inget i världen som han anser att han behöver bekymra sig om. Tänk om en annan hade lite mer av hans tänk. Vad undervart livet skulle vara ;)

Han är så himla fantastisk och jag är glad för varje stund jag får tillsammans med honom. Jag hoppas att vårat 2009 kommer att vara fyllt av massa roliga saker och mindre veterinärbesök.



Jag har förlorat min underbara kissekatt. Det gjorde ont, och gör fortfarande. Känns så ofattbart att han är borta. Om jag fick önska en sak åter så skulle det vara att få tillbaka honom. Det gick så snabbt alltihop. Jag var inte förberedd alls, han blev så hastigt akut sjuk att jag inte hann förbereda mig. Jag tror aldrig jag gråtit så mycket eller kännt mig så ensam som den dagen. Katthimlen fick ta emot en mäktig röd katt, min katt. Gone but not forgotten.....



Annars har det varit ett bra år. Jag önskar min familj och mina vänner ett jättegott nytt år och hoppas att ni alla vet vad ni betyder!

HAPPY NEW YEAR!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Mycket fin sammanfattning av det gångna året :) Kram på dig!

2009-01-14 @ 15:40:07
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0