Allting flyter på!



De är ungefär så de är just nu. De går i en hiskelig fart, på 15 dagar haf jag haft en ledig dag, de va förra tisdagen. Imon e jag för omväxlings skull ledig igen. Ska bli jätteskönt!

Jag saknar min sportponny, jättemycket. Mycket mer denna gången än sist jag sålde honom. Allting bara komm tillbaka. Han kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta. Han hjälpte mig så enormt mycket när jag va som sjukast. Utan honom vette sjutton hur de hade gått faktiskt. Tur att jag vet att han har det bra. Tror jag ska välja ut en bra bild på honom och förstora och hänga på väggen. Numer går det inte en dag utan att jag tänker på honom. Den underbara gula <3

Jag och en kompis från jobbet ska ner o inviga mig på gymmet. De ska bli jättekul! Hoppas kunna gå dit några gånger i veckan iallafall. Får ta så mycket jag hinner och orkar, känns som att jag får prioritera jobbet först, sen hästen o sen eventuellt mig själv om jag hinner med det.

Mitt största problem e nog egentligen att prioritera mig själv, men nu har jag ju återupptagit jobbet med att lära mig göra de, så kanske att jag blir normal någon gång också. Man kan ju alltid hoppas ;P

Idag så red jag på min fina häst för första gången på 2 veckor, att tiden bara kan gå så himla fort! De gick iallafall tillfredställande bra, fast hade matat honom med lite sedalin för säkerhets skull. Jag har liksom inte råd att åka i backen så jag blir sjukskriven just nu. Han fick några ryck, men inte så farligt o i slutet gick de faktiskt rätt bra. Fast vi skippade traven =P

Nu ska jag snart äta o kolla på ytterligare ett avsnitt av Svensson Svensson. Gustav har många kloka ord man kan ta lärdom av, hehe ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0