Belive it or not!

Men de här e faktiskt jag! De ni ;-)



Det kallas en förändring, Evelina Gustafsson har genomfört en förändring! Jag e mäkta stolt över mig själv just nu, inte bara för håret, det känns som att jag förändrar mycket i mitt liv, till det bättre!

Det som fattas mig mest är ett jobb =P

Pachá har vart på åb, igen, o allt ser bättre ut, eller inflammationen är bättre, ledvätskan är bättre och hältan är mindre. Dock vet man ju fortfarande inte om det håller hela vägen. Förra gången va han också bättre, ända tills han sattes igång, då blev de värre än nånsin =S

Men nu tar vi en dag i taget. Först o främst ska vi på åb igen om 2 veckor, sen kan vi kanske ev. börja fundera på o sätta igång honom låååångsamt. Jag fortsätter hoppas, jag älskar min häst, så ser de ut just nu.

Ikväll ska vi grilla korv, hej svejs lingongrejjs!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Hejhopp! ojoj finfint! Jag vill också ha förändring!!! Ska se till att fixa det sen ;P

Ha de fiiint! Vi syns på fredag! Kramar från syster!

2008-08-13 @ 18:55:39
URL: http://web.comhem.se/rindistexas
Postat av: Anonym

snyggt :) det passade dej..

2008-08-13 @ 23:09:47
Postat av: Linn

Vilken pudding :P ;)

2008-08-17 @ 16:39:33
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0