Tiden går.....

Nu har det gått över 1 månad sedan jag förlorade min Pachá. En hel månad och jag kan fortfarande inte förstå att han faktiskt är borta för alltid.......

Han är så saknad, det är så tomt efter honom. Platsen han har i mitt hjärta kommer för alltid vara hans, ingen annan kan någonsin ersätta honom. Han var unik, han var speciell. Han bara älskade att leva. Allt han gav, allt han gjorde, min älskade underbara häst.

Ett så stort tomrum som han lämnade i mitt liv kan man inte leva med. Det känns som att mitt liv tog slut samtidigt som hans den där lördagkvällen i hagen. Så är det ju inte, min tid här är inte slut än. Av någon anledning är det meningen att jag ska fortsätta utan honom. Men jag ville inte, jag ville bara vara med honom. Jag vet att han väntar på mig en vacker dag...... Lika underbar och lika glad som han alltid var.....

Det gör så ont att tänka på att han är borta. Min bästa vän......

Men en ny tid är här. En ny tid med O´Malley. Han är så underbar man bara kan bli på alla sätt. Man kan inte annat än älska honom bara för att han är han!

Jag har hittat en alldeles fantastisk liten häst och jag är så tacksam för att just jag fick möjligheten att ha honom i mitt liv. Trots den korta tid jag haft honom hos mig så har han redan skapat en alldeles egen plats i mitt hjärta. En plats som för varje dag blir allt större.

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Fint skrivet! All lycka till er! Varma Kramar, Mia

2010-05-11 @ 23:08:23
Postat av: Birgitta

Lycka till!

2010-05-12 @ 21:17:31
URL: http://www.kamelens.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0