På plats!



Jaha, 1 vecka i den nya lägenheten har gått, nu börjar ju en del komma på plats, fast de saknas ju lite förvaringsytrymme i form av bokhyllor om man säger så! Här blir himla fint iallafall =)

Ikväll har jag premiärätit sushi, resultatet är ju långt ifrån en ny favoriträtt! Rå fisk är överskattat, bara så ni vet ;P

Världens mest underbara häst och jag har haft kvalitetstid i form av en 1 timme lång promenad tillsammans, i början va han lite loj men efter sn stund så hittade vi nästan vårt gamla powerwalktempo! Vi till och med joggade en bit tillsammans.

Imorn är det dags för 8:e arbetsdagen i rad, ledig på torsdag. Ska bli fantastiskt skönt!

Nu ska jag upp till Icabutiken o köpa skinka =P

Tror bestämt att jag ska försöka få igång de här med bloggen igen. Skönt att ha nånstans att skriva av sig när man behöver de.......

Slut för idag, tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Vilken fin syskonhög :) va jag tycker om dom på bilden mycket!! ;) Bilder på lägenheten vore också kul att se här! :P Även om jag har varit där ;) Men då var det ju kartonger överallt! :P Kram!

2010-02-08 @ 07:26:35
Postat av: MAMMA

TREVLIG HJÄRTLIG DAG!!

KUL ATT DU SKRIVER PÅ DIN BLOGG DET ÄR ALLTID ROLIGT ATT LÄSA DÖTTRARNAS BLOGGAR TROTS ATT JAG PRATAR OFTA MED ER, NÄSTAN VARJE DAG. DU OCH JAG HAR JU HAFT EN RIKTIG OTEVLIG MAGSJUKA TILLSAMMANS SKÖNT OM JONAS SLIPPER DETTA ÅBÄKE TILL SJUKA.

HA EN HJÄRTLIG DAG!

2010-02-14 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0