Oooops, I did it again!

Jaha, så va vi tillbaka på ruta noll igen typ! Inget bloggande på MÅÅÅÅNGA dagar, känner mig rätt kass på detta faktiskt!

De finns helt enkelt ingen tid, helt jäkla otroligt! Fattar inte själv att man kan ha så mycket att göra, och ändå jobbar jag inte ens heltid!

Ligger iallafall inte på latsidan med min springning utan tränar på. Förra helgen var vi ute på 3km runda jag och tim, min personliga coach och kitty, moraliskt stöd! Tog rundan på 14.45 min, är mäkta imponerad över mig själv! Fast jag får väl erkänna att de va med blodsmak i munnen! ;S

Har överlag lagt upp tempot, känner att jag har inte mycket tid på mig, fystest v.42, de är liksom bara knappt 3 veckor till!

Hästen är mest bara fantastisk, utom idag, för idag va han speedad till max och hade ingen lust att göra nåt som helst vettigt utan tyckte "äh, mamma, va inte så tråkig, vi leker i stället, WIHOOOO!" Gaah, blir tokig på han när han e sån! Tog ju typ 1 timme att få han att samarbeta, och då va vi båda ganska trötta sen. Vi hade ingen konflikt, vi va bara för dagen på lite olika niva ;) Förhoppningsvis är det bättre imon, han brukar aldrig va sån 2 dagar i rad.......

Bilen har vart på polering och är nu nypolerad med Carnuba. Den e så vacker så de är knappt att man tror att de är samma bil längre! Den bara skiner. E verkligen så himla stolt över min bil. Känns som att jag jobbat och slitit och faktiskt verkligen gjort mig förtjänt av den!

Nu ska jag skutta in i duschen, sen bär de iväg med den blå faran till Kallekrona, pizza och film står på programmet! =D


Kommentarer
Postat av: MAMMA

HEJ!

INTE SETT DIG MYCKET PÅ SISTA DAGARNA. DU VERKAR HA TOPPEN ACTION KUL!!!! VI HADE JU EN TREVLIG GRILLKVÄLL I FREDAGS OCH NU LÖRDAG SÖNDAG HAR VI VARIT PÅ SKÖRDEFESTEN DET VAR RIKTIGT TREVLIGT.

HA DET BRA!

2009-09-27 @ 21:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0