I´m in LÖÖÖÖÖVE!

Vilken klass, vilken stil, vilken KÄNSLA! Välkommen hem!

O vad snackar vi nu för nåt då kan man ju undra?!

JO!

Nya E-klassen från Mercedes Benz.

Den är stor, den är grym, den är enorm och den ger den mest fantastiska körkänsla jag någonsin upplevt i en bil! På broschyren står de "Välkommen hem". Och de är exakt den känslan man får när man sätter sig i den.

Hela bilen bara utstrålar stil och elegans.

Vad hela paketet kostar behöver vi ju kanske inte gå in närmre på, men vi kan väl säg som så att jag nog får spara en månad eller två innan jag lägger in min personliga beställning!

Faktiskt så blir de inte mer skrivet idag. Jag ska bara glida vidare i min drömvärld. Imorgon kommer verkligheten ifatt igen. I väntan på att min drömvärld blir min verklighet ska jag baka lite kakor, sälja lite pålägg och ta hand om min häst, de är inte helt fel de heller ;)


Bild från http://www.mercedes-benz.se/





Kommentarer
Postat av: MAMMA

ÄR DET DRÖMBILEN? INTE SÅ TOKIG MEN ACK SÅ STOR

2009-03-30 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0