HEEEEEJA SVERIGE!



Vi ska vinna, vi ska sjunga HELA stadion ska gunga, HEJA SVERIGE!

Idag har de vart landskamp, 3 kronor - Schweiz. Vi vann, men de va på håret, inledde bra, hade en duktigt kass mitt och sedan kom vi upp oss på slutet. Ca 19 min in i 3:e perioden gjorde Schweiz 3-2. Folk ansåg nog att det var rätt kört för Sverige och började dra sig hemmåt. DET skulle dom inte gjort. Sverige slängde ut målvakten och satte in 6 spelare på plan, o vips, med ungefär 15 sek kvar av matchen kvitterade dom till 3-3.

Matchen förlängdes med Overtime som avslutades oavgjort. Sverige avgjorde det hela genom att iskallt sätta sin första straff.

Egentligen kan jag väl tycka att matchen inte va nån höjdare, men vi vann ju iallafall ;P

Eventet innan var trevligt, massa montrar o typ alla bjöd på godis *angel* Var dock duktig och höll mig i skinnet ganska bra, ska ju iväg på nån form av bagerimässa imon o då serveras det provsmakning på moussetårtor. Man får ju faktiskt tänka LIIITE på figuren också =P

Nu snart, sängen!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Sikken himla tur att de vann iaf ;) Annars är det ju inte så kul att vara på match, eller det kan ju va väldigt trevligt men en sån mycekt bättre stämning om de vinner =D Jag läste om matchen i Metro, gratis tidning, på morgonen ;)

2009-04-01 @ 20:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0