Lite mycket



Har varit heeeelt totalt slut sista tiden, typ sovit dygnet runt har de kännts som. Antar att det helt enkelt varit lite för mycket. Man orkar visst inte hålla max.fart hela tiden, även om jag nog tror det.

På midsommarafton hade vi iallafall de lugnt o skönt. Har aldrig haft en så lugn midsommarafton! På förmiddagen vaxade jag o pappa min bil, skulle bara ta motorhuven men de råkade av en händelse bli hela ;P Så nu är den ännu blåare än förrut och känns ungefär som sammet att ta på. Fortfarande helkär i den så de känns verkligen som att de blev ett kanonköp!

Hästen var på åb i onsdags, han fick en ny behandling och som vanligt var de lååååååång väntan! Hade tid kl 19.30, jomen grattis till mig va, fick komma in 21.00! Daah, att de ska va så j******vla svårt att boka in lite färre hästar. Hade Linn med mig som sällskap *tusen tack till dig för de, bockar och bugar och skickar en stor kram*.

Så nu har den stackarn återigen boxvila, iallafall bara 10 dagar denna gången, men ändå, tycker synd om honom. Han vill ju va ute o rejsa i hagen ju. Ska skritta nu i 2 veckor o sen sätta igång han igen. Hoppas de går vägen. Vet. va åtminstone optimistisk, jag va gråtfärdig. Ska dit igen om 2-3 mån.

Igår va jag ute o sprang, himla duktigt av mig måste jag säg, idag promenerade jag 1 timme med hästen. Dags o börja träna lite inför tjejmilen känns de som.Även om jag kanske mer åker för festen och för o komma iväg lite. Kan ju dock va en fördel om jag tar mig runt utan o va döende vid målgången =P

Nu e de dags för middag, förhoppningsvis blir de jättegott! Ha de jättenajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0