Håhåjaja



Kolla in mitt brunma hår, haha, mitt livs största misstag. Tack gode gud att det är blont igen! Inte för att de egentligen va fult, de va faktiskt ganska snyggt. Problemet va bara att jag inte kände mig som mig själv! ;P

Fredag, igen. Tycker tiden går väldigt fort, tycker de hela tiden känns de som. Kan någon vänlig själ tänka sig att dra i nödbromsen för jag hinner knappt med!

Har iallafall vart en bra vecka. Kommit igång o motionera igen, känns ju bra. Skönt o springa av sig lite frustration så man slipper ta ut det på sin omgivning *angel*

Ikväll har jag vart uppe med sadlen för Linn skulle prova den. Sadlen passade inte men hade en supertrevlig stund tillsammans på en bänk utanför stallet. E så kul o umgås med henne igen, tycker verkligen om dig kompis!

Pachá fick faktiskt en vilodag idag. Usch jag avskyr o låta han vila, o de gör så ont i hjärtat när han tittar på en med sånna där bedjande valpögon som säger Åh snälla ta mig med, ta mig med. Imorgon ska vi ha gäster, typ många, men de spelar faktiskt ingen roll. Imorgon måste han få komma ut o göra något ändå. Jag har inte samvete att låta han vil 2 dagar i rad.

Nu ska jag sova, ska till jobbet typ 06.00 imon, o tro mig, de är INTE min tid på dygnet om man säger så! ;S

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaa visst var det trevligt :D Vi måste umgås lite mer. Kram på dig

2009-06-27 @ 11:17:53
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0