En födelsedag




Dock inte min, idag är det Mammas dag, och jag hoppas att hon får en mycket trevlig dag =)

Har jobbat lite också, smörgåstårtans avdelning idag. Hade de dock ganska lugnt, skönt för omväxling skull, vi hann till och med städa och torka golven och väggarna bakom våra bänkar. Inte dåligt för o va en lördag faktiskt! På måndag börjar sommajobbarna. Ska bli riktigt spännande o se vad det är för några som ska jobba, vet bara vilka några av dom är.

Har även hunnit med att tvätta bilen idag, jisses, va en hel vecka sen sist, så skitig har den aldrig varit under den tiden jag haft den, men nu är den skinande blå igen.

Hästen har haft en väldigt lugn vecka, red en lite runda igår, skrittade och plaskade lite i havet, kul kul sa Pachá =D

Hoppas verkligen han är fräsch nästa gång vi ska ner, vet inte vad jag ska göra annars, känner bara att jag är långt ifrån redo att göra mig av med honom. Min fantastiska underbara Pacha <3

Nu ska jag äta lite go mat, och sedan pärontårta till efterrätt ;P

Slänger upp en liten film, han va lite spänd, ha överseende med de va =P
http://www.youtube.com/watch?v=3W9PAxZkJR8

Kommentarer
Postat av: Kitty

Gick och tänkte på den där Pärontårtan heeela dagen igår! Va den godare med cholkladbottnar eller!? ;) Det vill jag kanske inte veta fniss Kram kram

2009-06-14 @ 20:24:40
Postat av: MAMMA

TACK FÖR DEN GODA OCH LÄCKRA TÅRTAN! HELA DAGEN BLEV HÄRLIG!

2009-06-15 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0