Big time shopping!



Igår Kristianstad med mamma. Mycket trevligt, handlade inte jättemycket, och mest bara i dom affärerna som hade luftkonditionering ;P Dagen köp blev en guldfärgad bikini. Det är so NOT Evelina men den va helfrän så va bara tvungen att köpa den. Behövde ju ändå en ny bikini liksom, kanske att de kommer en bild på underverket någon gång.....

Idag har jag börjat dagen mycket bra med Linn i k-krona. Hittade desto mer idag, känner mig en aning fattig nu men har iallafall inte köpt något onödigt, inte ens ett par högklackade skor o för att vara jag så är det mycket bra gjort ;)

Nu ska bilen tvättas av för som den ser ut kan man inte visa upp den, hemskt dammig är den =P Vanvård av laserblå s80 på hög nivå, skärpning Evelina!

Sedan ska jag hem till Linn o inleda kvällens festande. Ska bli huuuuur kul som helst, jag brukar va duktigt otaggad men idag e jag verkligen på topp, redan innan kvällen börjat, de bådar gott för en mycket lyckad kväll =D Måste börja dricka lite av allt jag köpte i Tyskland, kommer ju aldrig bli av med de annars *angel*

Hästen har vila, mycket onödigt enligt honom, men han får faktiskt gilla läget. Även om han inte håller med så behöver han vila ibland.

Imon ska jag jobba, mindre kul, men jag överlever nog, får hålla mig lite städad så går de nog bra!

Dagens shoppingtur och allt kollande i speglar har dock gjort att jag faktiskt lite grann kan se att jag iallafall inte är tjock. För mig är det ett väldigt stort framsteg, därifrån till att gilla mig själv är ju vägen lång, men man måste ju börja nånstans!

Ha en super lördag, de ska jag  =D


Kommentarer
Postat av: Linn

MEN FY FAAAAAAAAAAN; fruktansvärd bild :O :O

2009-07-04 @ 17:43:01
URL: http://qaskiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0