Snart Jul!!

Jaha, då var de snart jul, igen! Detta året gör vi för omväxling skull inte som vi brukar, utan jag ska faktiskt lämna min familj och fira jul i Vemdalen med en "annan familj". Känns urkul men kommer nog kännas ganska konstigt också. Jag är ju egentligen en person som gillar när saker är som dom alltid har vart. UNDRAR vem jag ärvt de efter.... ;) Nä, men vi får nog jättekul, hur skulle de liksom inte kunna bli kul?! =D
Idag har vi vart ute och gått på en långpromenad i snön, -12 grader ve de. Rätt kallt faktiskt! Nu är de dags att baka pizzabullar inför resan imon, man behöver ju lite snacks på vägen när man ska åka långt! ;)
För övrigt blev de en bra bild idag, eller de blev flera men de blir bara 1 här ;) Se o njut, visst ser de "juligt" ut =)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Jättefin bild :) Ja tänk på oss som är hemma då! Kommer bli konstigt när du inte är där med MEN, jag tror vi får kul ändå, som vi brukar ;)



Kramar!

2009-12-19 @ 21:50:01
Postat av: karin

Härligt med mycket snö på bilden! :)

Hoppas du får en skön Jul



KRAM

2009-12-19 @ 22:31:36
URL: http://karinbm.blogg.se/
Postat av: Marie Bruhn

Vilken toppen bild. God Jul o åk gärna lite i backen åt mig. Är störtsugen på att störta ner för pisterna nu. Kram Gumman

2009-12-20 @ 08:38:44
Postat av: Ka

fin blogg :-)

2009-12-20 @ 10:03:14
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: MAMMA

HÄRLIG SNÖBILD! IDAG HAR VI OCKSÅ REJÄLT MED SNÖ.CA 45CM PAPPA OCH JAG HAR SKOTTAT. VYN ÄR OTROLIGT LÄCKER.

HA DET JÄTTEBRA!

2009-12-20 @ 16:15:07
Postat av: Karin

Vilken vacker bild:) Kommer att sakna dig till jul men du får säkert jättemysigt med "den andra familjen", det låter som ett härligt äventyr. Kram från ett vitt Saxemara.

2009-12-20 @ 16:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0