Tillbaka till jobbet!



Har vart ledig måndag, tisdag, onsdag. Ha, man går ju nästan hemma o blir lite bekväm av sig =P Aja, har ju ingen semester i sommar så ser de helt enkelt som lite semester nu istället.

Igår var jag, A från bageriet och hennes praktikant iväg till kalmar på nån kundträff för att dom skulle visa upp lite produktnyheter och naturligtvis lite provsmakning av nyheterna också ;) När det var slut fick vi plocka med oss bröd hem. Faktiskt riktigt gott bröd. Jag valde medvetet o ta inga kakor, de blir ju så svårt o låta bli o äta upp dom liksom =P På mitt jobb e jag typ känd som gottegrisen nummer 1, KONSTIGT verkligen. Kan absolut inte förstå vad dom fått de ifrån ;P

Idag har jag och Kungen vart i skogen i det fina vädret. Jättehärligt och han va så himla fin. Vågar börja kräva mer och mer av honom. Nu ska vi bara se till att boka ett ÅB om ca 1-2 veckor för o se om det fortfarande går åt rätt håll. Han känns iallafall fräsch, så vi fortsätter på den väg vi kör och hoppas på det bästa.........

Måste köpa nya löparskor också, o sen börja använda dom. Jag vet egentligen inte vad jag tycker om o springa, på ett sätt bara ÄLSKAR jag det, o på ett sätt så skyr jag det som pesten. Nån sorts hatkärlek typ =P

Nu väntar jag bara på att resten av familjen ska komma hem med den utlovade pizzan. Najs värre =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0