Rätt nöjd

Just nu känns nog faktiskt allt rätt bra igen i mitt liv. Har haft en liten låg-period men nu börjar det vända igen. Allt solsken och att de börjar bli lusare igen gör ju säkert sitt till också. Idag hade vi en hel del på jobbet, såklart. De är ju lördag, typisk dag när folk köper smörgåstårta.

Hästen va HELT fantastisk fin att rida *love* Så fantastisk att en kompis faktiskt fick prova honom. De ni, de va den 3:e personen som fått prova honom. Han uppförde sig iallafall prickfritt. De känns skönt att andra kan rida honom också, om jag nån gång skulle bli sjuk eller ska iväg och inte vill att han står.

Nu ska jag iväg och grilla med lite vänner. Riktigt trevligt ska de bli. Dock rätt lugnt eftersom jag ska köra imorgonbitti. Men man kan ha kul ändå =)

Have a nice night!

Kommentarer
Postat av: Kitty

Härligt att det är rätt bra! Jag har laddat upp med ett nytt minneskort till kameran så till påskhelgen när jag kommer hem får vi hoppas på bra väder och en lika FIN pålleman för då fotar jag gärna ;) Kram på er!

2009-04-05 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0