Explosion!



Imorse när jag körde till jobbet så var det inga löv påträden, på em när jag körde hem va de halvutslagna bokar längs hela sjön! Fortsätter det i den här takten så är det utslaget nästa vecka, och får dom inget vatten snart så ser det ut som en savann till midsommar =P

Idag har de verkligen vart grymt varmt. Hästen och jag bestämde oss för en tur i skogen. Mycket trevligt faktiskt!

Måndag, tisdag och idag har jag jobbat i bageriet. Så grymt kul att få komma igång därute. Jag bara trivs helt super med att göra tårta och kakor. Idag har jag sorterat upp alla försäljningslistor och sett till att vi får nya skyltar till kakorna. Sedan har jag gjort nougatpinnar. Har ni inte smakat dom och någon gång råkar va sugen på en kaka när ni handlat kan jag ju rekomendera dom. Dom e helt fantastiska ;) Dessutom har jag invigt min nya bagarmössa. Otroligt tjusig om jag får säga det själv. Bild kommer nån gång när jag kommer ihåg att be nån fota oss.

I övrigt händer inte mycket. Eller jo föresten, igår var jag ute och sprang. Dags att komma igång med det igen. Det är ju faktiskt ganska skönt, och framförallt rensar det huvudet lite.

Imorgon blir de lugnt och sansat valborgsfirande hemma, på fredag blir de nog lite grillning med Linn, länge sen sist, ska bli supertrevligt och umgås lite med henne. På söndag e de tysklandsresa som gäller.

Nu sängen =P

Kommentarer
Postat av: Kitty

Han ser ut att ha fått W-Power på bilden! Håller tummarna för er på lördag och hoppas ni gör det för oss också ;) Den snygga vovven är laddad! Hoppas domarna har rätt glasögon på sig i helgen :-) /K & T

2009-05-08 @ 08:53:04
URL: http://web.comhem.se/rindistexas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0